Претрага

Direktor nabavke – hotel Grand Kopaonik

Hotel Grand Kopaonik više od četiri decenije predstavlja sinonim za neprikosnoveni kvalitet. U srcu najmodernijeg skijališta u regionu, na Kopaoniku, uživa titulu simbola ove srpske planine. Hotel je poznat po vrhunskim spa sadržajima i ekskluzivnoj gastronomskoj ponudi

Kao kompanija koja ima visoke ciljeve i jasnu viziju i misiju, posebnu važnost pridajemo našem timu kome verujemo i koji stalno raste i razvija se zajedno sa kompanijom.

Ukoliko ste u potrazi za profesionalnim izazovima, a vredni ste i dinamični, pridružite nam se.

Tražimo pojačanje na poziciji:

 

DIREKTOR/DIREKTORKA NABAVKE

 

  • Praćenje i pridržavanje svih hotelskih standarda, procedura i pravila ponašanja;
  • Praćenje i pridržavanje svih procedura osnivača;
  • Koordinacija i saradnja sa rukovodiocima drugih organizacionih jedinica;
  • Unapređenje procesa rada i izrada procedura;
  • Upravljanje projektima na nivou sektora;
  • Jasno komunicira svojim podređenima ciljeve, daje redovno povratnu informaciju vezano za njihov rad i pruža podršku u ispunjavanju njihovih ciljeva;
  • Kreiranje pravila i procedura nabavke i njihovo sprovođenje;
  • Komunikacija sa dobavljačima u cilju unapređenja poslovanja, ugovaranje količine i cene, rokova isporuke, načina plaćanja i sklapanje kupoprodajnog ugovora;
  • Prati kretanje cena na tržištu u cilju optimizacije troškova;
  • Odgovoran je za materijalno i finansijsko stanje u magacinu, kao i urednost prostora gde se drže namirnice;
  • Kontroliše troškove hrane i pića kroz sistem MATERIALS CONTROL i komunicira ih sa svim Direktorima Sektora;
  • Vodi dnevne evidencije prisustva zaposlenih na radu u okviru svog Sektora i iste dostavlja Odeljenju ljudskih resursa;
  • Kreira nove proizvode i artikle u hotelskom sistemu za nabavku;
  • Saradnja sa Direktorom društva u cilju smanjenja troškova kroz praćenje stanja na tržištu i pojavi novih saradnika;
  • Analiza dnevnih, mesečnih i godišnjih izveštaja u cilju unapređenja poslovanja;
  • Vršenje kontrole knjiženih faktura i prosleđivanje finansijama na plaćanje;
  • Učestvuje u sprovođenju mesečnih i godišnjih popisa, vršenje kontrole regularnosti;
  • Odgovoran je za rad, disciplinu i poslovanje sektora nabavke, kao i primenu pozitivnih propisa i normativnih akata iz oblasti poslovanja sektora;
  • Ugovara tendere i prati tržišne ponude u cilju optimizacije troškova;
  • Usko sarađuje sa svim hotelskim sektorima i pronalazi najbolje alternative za robu i inventar neophodan za funkcionisanje hotela;
  • Izvršavanje ostalih konkretnih poslova po nalogu direktno nadređenog/nadređene, za koje zaposleni ima stručne sposobnosti i iskustvo;
  • Odgovoran za primenu i pridržavanje opšteg akta poslodavca, pravilnika, procedura, standarda i ostalih akata i odluka poslodavca;
  • Odgovoran za pridržavanje pravila u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu i zaštite od požara;
  • Ponaša se u skladu sa usvojenim vrednostima

Profil kandidata:

  • Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
  • Rad na personalnom računaru
  • Znanje engleskog jezika
  • Najmanje 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

Mi nudimo:

  • Rad u stabilnoj kompaniji
  • Mogućnost učenja, profesionalnog razvoja i napredovanja
  • Dinamično i prijatno radno okruženje
  • Timsku saradnju i podršku

Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće pozvani na intervju.

Rok za prijavu: 9.10.2024.