Hotel Grand Kopaonik više od četiri decenije predstavlja sinonim za neprikosnoveni kvalitet. U srcu najmodernijeg skijališta u regionu, na Kopaoniku, uživa titulu simbola ove srpske planine. Hotel je poznat po vrhunskim spa sadržajima i ekskluzivnoj gastronomskoj ponudi
Kao kompanija koja ima visoke ciljeve i jasnu viziju i misiju, posebnu važnost pridajemo našem timu kome verujemo i koji stalno raste i razvija se zajedno sa kompanijom.
Ukoliko ste u potrazi za profesionalnim izazovima, a vredni ste i dinamični, pridružite nam se.
Tražimo pojačanje na poziciji:
DIREKTOR/DIREKTORKA NABAVKE
- Praćenje i pridržavanje svih hotelskih standarda, procedura i pravila ponašanja;
- Praćenje i pridržavanje svih procedura osnivača;
- Koordinacija i saradnja sa rukovodiocima drugih organizacionih jedinica;
- Unapređenje procesa rada i izrada procedura;
- Upravljanje projektima na nivou sektora;
- Jasno komunicira svojim podređenima ciljeve, daje redovno povratnu informaciju vezano za njihov rad i pruža podršku u ispunjavanju njihovih ciljeva;
- Kreiranje pravila i procedura nabavke i njihovo sprovođenje;
- Komunikacija sa dobavljačima u cilju unapređenja poslovanja, ugovaranje količine i cene, rokova isporuke, načina plaćanja i sklapanje kupoprodajnog ugovora;
- Prati kretanje cena na tržištu u cilju optimizacije troškova;
- Odgovoran je za materijalno i finansijsko stanje u magacinu, kao i urednost prostora gde se drže namirnice;
- Kontroliše troškove hrane i pića kroz sistem MATERIALS CONTROL i komunicira ih sa svim Direktorima Sektora;
- Vodi dnevne evidencije prisustva zaposlenih na radu u okviru svog Sektora i iste dostavlja Odeljenju ljudskih resursa;
- Kreira nove proizvode i artikle u hotelskom sistemu za nabavku;
- Saradnja sa Direktorom društva u cilju smanjenja troškova kroz praćenje stanja na tržištu i pojavi novih saradnika;
- Analiza dnevnih, mesečnih i godišnjih izveštaja u cilju unapređenja poslovanja;
- Vršenje kontrole knjiženih faktura i prosleđivanje finansijama na plaćanje;
- Učestvuje u sprovođenju mesečnih i godišnjih popisa, vršenje kontrole regularnosti;
- Odgovoran je za rad, disciplinu i poslovanje sektora nabavke, kao i primenu pozitivnih propisa i normativnih akata iz oblasti poslovanja sektora;
- Ugovara tendere i prati tržišne ponude u cilju optimizacije troškova;
- Usko sarađuje sa svim hotelskim sektorima i pronalazi najbolje alternative za robu i inventar neophodan za funkcionisanje hotela;
- Izvršavanje ostalih konkretnih poslova po nalogu direktno nadređenog/nadređene, za koje zaposleni ima stručne sposobnosti i iskustvo;
- Odgovoran za primenu i pridržavanje opšteg akta poslodavca, pravilnika, procedura, standarda i ostalih akata i odluka poslodavca;
- Odgovoran za pridržavanje pravila u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu i zaštite od požara;
- Ponaša se u skladu sa usvojenim vrednostima
Profil kandidata:
- Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
- Rad na personalnom računaru
- Znanje engleskog jezika
- Najmanje 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Mi nudimo:
- Rad u stabilnoj kompaniji
- Mogućnost učenja, profesionalnog razvoja i napredovanja
- Dinamično i prijatno radno okruženje
- Timsku saradnju i podršku
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće pozvani na intervju.
Rok za prijavu: 9.10.2024.