Direktor/Direktorka nabavke – hotel Grand Kopaonik

Hotel Grand Kopaonik više od četiri decenije predstavlja sinonim za neprikosnoveni kvalitet. U srcu najmodernijeg skijališta u regionu, na Kopaoniku, uživa titulu simbola ove srpske planine. Hotel je poznat po vrhunskim spa sadržajima i ekskluzivnoj gastronomskoj ponudi

Kao kompanija koja ima visoke ciljeve i jasnu viziju i misiju, posebnu važnost pridajemo našem timu kome verujemo i koji stalno raste i razvija se zajedno sa kompanijom.

Ukoliko ste u potrazi za profesionalnim izazovima, a vredni ste i dinamični, pridružite nam se.

Tražimo pojačanje na poziciji:

DIREKTOR/DIREKTORKA NABAVKE

 

    • Praćenje i pridržavanje svih hotelskih standarda, procedura i pravila ponašanja
    • Praćenje i pridržavanje svih procedura osnivača
    • Koordinacija i saradnja sa rukovodiocima drugih organizacionih jedinica
    • Unapređenje procesa rada i izrada procedura
    • Upravljanje projektima na nivou sektora
    • Jasno komunicira svojim podređenima ciljeve, daje redovno povratnu informaciju vezano za njihov rad i pruža podršku u ispunjavanju njihovih ciljeva
    • Kreiranje pravila i procedura nabavke i njihovo sprovođenje
    • Komunikacija sa dobavljačima u cilju unapređenja poslovanja, ugovaranje količine i cene, rokova isporuke, načina plaćanja i sklapanje kupoprodajnog ugovora
    • Prati kretanje cena na tržištu u cilju optimizacije troškova
    • Odgovoran je za materijalno i finansijsko stanje u magacinu, kao i urednost prostora gde se drže namirnice
    • Kontroliše troškove hrane i pića kroz sistem MATERIALS CONTROL i komunicira ih sa svim Direktorima Sektora
    • Vodi dnevne evidencije prisustva zaposlenih na radu u okviru svog Sektora i iste dostavlja Odeljenju ljudskih resursa
    • Kreira nove proizvode i artikle u hotelskom sistemu za nabavku
    • Saradnja sa Direktorom društva u cilju smanjenja troškova kroz praćenje stanja na tržištu i pojavi novih saradnika
    • Analiza dnevnih, mesečnih i godišnjih izveštaja u cilju unapređenja poslovanja
    • Vršenje kontrole knjiženih faktura i prosleđivanje finansijama na plaćanje
    • Učestvuje u sprovođenju mesečnih i godišnjih popisa, vršenje kontrole regularnosti
    • Odgovoran je za rad, disciplinu i poslovanje sektora nabavke, kao i primenu pozitivnih propisa i normativnih akata iz oblasti poslovanja sektora
    • Ugovara tendere i prati tržišne ponude u cilju optimizacije troškova
    • Usko sarađuje sa svim hotelskim sektorima i pronalazi najbolje alternative za robu i inventar neophodan za funkcionisanje hotela
    • Izvršavanje ostalih konkretnih poslova po nalogu direktno nadređenog/nadređene, za koje zaposleni ima stručne sposobnosti i iskustvo
    • Odgovoran za primenu i pridržavanje opšteg akta poslodavca, pravilnika, procedura, standarda i ostalih akata i odluka poslodavca
    • Odgovoran za pridržavanje pravila u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu i zaštite od požara
    • Ponaša se u skladu sa usvojenim vrednostima

    Profil kandidata:

    • Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
    • Rad na personalnom računaru
    • Znanje engleskog jezika
    • Najmanje 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

    Mi nudimo:

    • Rad u stabilnoj kompaniji
    • Mogućnost učenja, profesionalnog razvoja i napredovanja
    • Dinamično i prijatno radno okruženje
    • Timsku saradnju i podršku

Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće pozvani na intervju.

Rok za prijavu: 23.12.2024.