Hotel Grand Kopaonik je jedan od najboljih srpskih hotela sa tradicijom dugom četiri decenije, a od 2009. godine posluje u okviru kompanije MK Group. Kao lider u svojoj oblasti, kompanija ima za cilj da integriše najkvalitetnije hotelske sadržaje i vrhunsku uslugu u svoj najvažniji hotelski brend – Grand Kopaonik, koristeći i kontinuirano unapređujući potencijale same destinacije u segmentu zimskog, letnjeg i kongresnog turizma, na način koji je održiv i koji ima višestruku korist za celu turističku privredu ovog dela naše zemlje. Kroz konstantno unapređivanje poslovanja i osnaživanje zaposlenih, Grand Kopaonik uspešno neguje duh i tradiciju domaćeg gostoprimstva u kombinaciji sa savremenim trendovima turizma i ugostiteljstva.
Pridružite se uspešnom timu hotela Grand na poziciji: Menadžer/Menadžerka odeljenja domaćinstva
Opis posla:
- Praćenje perfomansi zaposlenih
- Aktivna kontrola primene standarda usluge i ponašanja od strane zaposlenih
- Vrši konstantan nadzor higijene u sobama i javnim prostorima hotelima
- Sačinjava dnevne/nedeljne/mesečne izveštaje o radu sektora domaćinstva
- Prati u sistemu Opera raspoloživost kapaciteta i neophodan broj soba za čišćenje i ravnopravno dodeljuje sobaricama dnevne zadatke
- Redovno informiše svoje zaposlene o bitnim dešavanjima u hotelu i o VIP gostima.
- Odgovoran je da su sve sobe čiste i pospremljene po standardima pre 15.00h svakog radnog dana.
- Upravlja projektima na nivou sektora;
- Jasno komunicira svojim podređenima ciljeve, daje redovno povratnu informaciju vezano za njihov rad i pruža podršku u ispunjavanju njihovih ciljeva;
- Aktivno prati inovacije u svom delokrugu upravljanja, implementira ih i održava visok standard
- Učestvuje u kreiranju budžeta i kontinuirano prati i kontroliše realizaciju plana i budžeta svog sektora
- Kontroliše troškove po propisanom budžetu
- Kontroliše rad vešeraja i stara se da da je sva posteljina oprana po standardima i preporukama isporučioca hemije
- Koordinira rad sa recepcijom u cilju upoznavanja sa dolascima, odlascima i specijalnim zahtevima hotelskih gostiju (prati listu okupiranih soba, posebne zahteve gostiju itd.)
- Obavlja inspekciju soba kako bi se uverio u održavanje standarda čistoće
- Organizuje i nadgleda održavanje cveća i biljaka u hotelu
- Izvršava ostale poslove i zadatke po nalogu direktno nadređenog/nadređene ili drugih nadređenih.
Uslovi za zasnivanje radnog odnosa:
- Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
- Rad na personalnom računaru
- Znanje engleskog jezika
- Najmanje 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Nudimo:
- Rad u renomiranoj, stabilnoj kompaniji i stručnom i ambicioznom timu
- Mogućnost usavršavanja i napredovanja
- Smeštaj i obroke u centru Kopaonika
Rok za prijavu: 25.01.2025.
Samo kandidati koji uđu u uži krug će biti kontaktirani.