Menadžer/Menadžerka odeljenja domaćinstva – Hotel Grand Kopaonik

Hotel Grand Kopaonik je jedan od najboljih srpskih hotela sa tradicijom dugom četiri decenije, a od 2009. godine posluje u okviru kompanije MK Group. Kao lider u svojoj oblasti, kompanija ima za cilj da integriše najkvalitetnije hotelske sadržaje i vrhunsku uslugu u svoj najvažniji hotelski brend – Grand Kopaonik, koristeći i kontinuirano unapređujući potencijale same destinacije u segmentu zimskog, letnjeg i kongresnog turizma, na način koji je održiv i koji ima višestruku korist za celu turističku privredu ovog dela naše zemlje. Kroz konstantno unapređivanje poslovanja i osnaživanje zaposlenih, Grand Kopaonik uspešno neguje duh i tradiciju domaćeg gostoprimstva u kombinaciji sa savremenim trendovima turizma i ugostiteljstva.

Pridružite se uspešnom timu hotela Grand na poziciji: Menadžer/Menadžerka odeljenja domaćinstva

Opis posla:

  • Praćenje perfomansi zaposlenih
  • Aktivna kontrola primene standarda usluge i ponašanja od strane zaposlenih
  • Vrši konstantan nadzor higijene u sobama i javnim prostorima hotelima
  • Sačinjava dnevne/nedeljne/mesečne izveštaje o radu sektora domaćinstva
  • Prati u sistemu Opera raspoloživost kapaciteta i neophodan broj soba za čišćenje i ravnopravno dodeljuje sobaricama dnevne zadatke
  • Redovno informiše svoje zaposlene o bitnim dešavanjima u hotelu i o VIP gostima.
  • Odgovoran je da su sve sobe čiste i pospremljene po standardima pre 15.00h svakog radnog dana.
  • Upravlja projektima na nivou sektora;
  • Jasno komunicira svojim podređenima ciljeve, daje redovno povratnu informaciju vezano za njihov rad i pruža podršku u ispunjavanju njihovih ciljeva;
  • Aktivno prati inovacije u svom delokrugu upravljanja, implementira ih i održava visok standard
  • Učestvuje u kreiranju budžeta i kontinuirano prati i kontroliše realizaciju plana i budžeta svog sektora
  • Kontroliše troškove po propisanom budžetu
  • Kontroliše rad vešeraja i stara se da da je sva posteljina oprana po standardima i preporukama isporučioca hemije
  • Koordinira rad sa recepcijom u cilju upoznavanja sa dolascima, odlascima i specijalnim zahtevima hotelskih gostiju (prati listu okupiranih soba, posebne zahteve gostiju itd.)
  • Obavlja inspekciju soba kako bi se uverio u održavanje standarda čistoće
  • Organizuje i nadgleda održavanje cveća i biljaka u hotelu
  • Izvršava ostale poslove i zadatke po nalogu direktno nadređenog/nadređene ili drugih nadređenih.

 

Uslovi za zasnivanje radnog odnosa:

  • Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
  • Rad na personalnom računaru
  • Znanje engleskog jezika
  • Najmanje 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

Nudimo:

  • Rad u renomiranoj, stabilnoj kompaniji i stručnom i ambicioznom timu
  • Mogućnost usavršavanja i napredovanja
  • Smeštaj i obroke u centru Kopaonika

Rok za prijavu: 25.01.2025.

Samo kandidati koji uđu u uži krug će biti kontaktirani.