Menadžer/Menadžerka prodaje Hotel Grand Kopaonik

Hotel Grand Kopaonik je jedan od najboljih srpskih hotela sa tradicijom dugom četiri decenije, a od 2009. godine posluje u okviru kompanije MK Group. Kao lider u svojoj oblasti, kompanija ima za cilj da integriše najkvalitetnije hotelske sadržaje i vrhunsku uslugu u svoj najvažniji hotelski brend – Grand Kopaonik, koristeći i kontinuirano unapređujući potencijale same destinacije u segmentu zimskog, letnjeg i kongresnog turizma, na način koji je održiv i koji ima višestruku korist za celu turističku privredu ovog dela naše zemlje. Kroz konstantno unapređivanje poslovanja i osnaživanje zaposlenih, Grand Kopaonik uspešno neguje duh i tradiciju domaćeg gostoprimstva u kombinaciji sa savremenim trendovima turizma i ugostiteljstva.

Pridružite se uspešnom timu hotela Grand na poziciji:

Menadžer/Menadžerka prodaje

Opis posla:

  • Učestvuje u pripremi, organizaciji i realizaciji sajamskih nastupa;
  • Uspostavlja i unapređuje  saradnju sa institucijama, udruženjima i asocijacijama od važnosti za hotelsko poslovanje, u zemlji i inostranstvu;
  • Odgovoran je za unos sledećih podataka u hotelski program (Opera): cena, rooming lista, kreiranje profila klijenata, uputstava za plaćanje, kreiranje različitih paketa usluga, izradu predračuna, kontrolu uplata, kontrolu naplata;
  • Aktivno ažurira ponude (cene, uslovi, opis, fotografije, smeštajni kapacitet) na svim online kanalima;
  • Aktivno sarađuje sa odeljenjem marketinga i komunikacija, sa ciljem unapređenja prodaje svih hotelskih sadržaja i kapaciteta;
  • Aktivno sarađuje sa sektorom hrane i pića, sa ciljem da klijentu/gostu bude pružena vrhunska usluga;
  • Prodaja svih hotelskih sadržaja, sa akcentom na ciljna tržišta i klijente koje definiše u dogovoru sa svojim nadređenim;
  • Izrađuje nedeljne izveštaje o statusu prodaje za tekuću godinu, koji sadrže već ugovorene poslove, kao i buduće potencijalne klijente koji su u procesu ugovaranja;
  • Realizacija kratkoročnih planova i doprinos realizaciji dugoročnih prodajnih ciljeva kroz aktivnosti i proaktivan rad sa klijentima;
  • Dobro poznavanje konkurencije;
  • Širenje mreže poslovnih kontakata (networking) na svim nivoima;
  • Odgovoran je za poslovnu komunikaciju sa klijentima posredno putem telefona i emaila kao i neposredno u direktnom kontaktu;
  • Razvoj i negovanje dobrih poslovnih običaja sa značajnim ciljnim grupama;
  • Odgovoran je za tačnost plasiranih informacija o hotelskoj ponudu (informacije putem telefona, emaila kao i putem izdate dokumentacije);
  • Odgovoran je za arhiviranje prateće administracije o klijentima i samom poslovanju svog sektora;
  • Kreira i prezentuje izveštaje po nalogu Direktora Prodaje;
  • Kreira projekte u cilju povećanja prihoda i unapređenja prodaje;
  • U dogovoru sa Direktorom Prodaje, kreira različite pakete usluga, specijalne aranžmane i ponude, koje za cilj imaju prednost u odnosu na konkurenciju;

Uslovi za zasnivanje radnog odnosa:

  • Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta;
  • Rad na personalnom računaru;
  • Najmanje 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Znanje engleskog jezika;

Nudimo:

  • Rad u renomiranoj, stabilnoj kompaniji i stručnom i ambicioznom timu
  • Mogućnost usavršavanja i napredovanja
  • Dodatno zdravstveno osiguranje

Rok za prijavu: 28.02.2025.

Samo kandidati koji uđu u uži krug će biti kontaktirani.