Hotel Grand Kopaonik je jedan od najboljih srpskih hotela sa tradicijom dugom četiri decenije, a od 2009. godine posluje u okviru kompanije MK Group. Kao lider u svojoj oblasti, kompanija ima za cilj da integriše najkvalitetnije hotelske sadržaje i vrhunsku uslugu u svoj najvažniji hotelski brend – Grand Kopaonik, koristeći i kontinuirano unapređujući potencijale same destinacije u segmentu zimskog, letnjeg i kongresnog turizma, na način koji je održiv i koji ima višestruku korist za celu turističku privredu ovog dela naše zemlje. Kroz konstantno unapređivanje poslovanja i osnaživanje zaposlenih, Grand Kopaonik uspešno neguje duh i tradiciju domaćeg gostoprimstva u kombinaciji sa savremenim trendovima turizma i ugostiteljstva.
Pridružite se uspešnom timu hotela Grand na poziciji: Menadžer/Menadžerka recepcije
Opis posla:
- Aktivna kontrola primene standarda usluge i ponašanja od strane zaposlenih
- Ažurno prati povratne komentare gostiju, komunicira ih sa zaposlenima i sprovodi korektivne mere zarad unapređenja usluge
- Motiviše i monitoriše zaposlene da rade upselling
- Odgovara na žalbe gostiju
- Trenira i motiviše zaposlene
- Nadgleda Operativne aktivnosti, kako bi uvideo mesto i način za poboljšanje servisa, performansi zaposlenih i bezbednosti na radu
- Pruža trening za nove zaposlene i upoznaje ih sa svim hotelskim uslugama, standardima i procedurama
- Vrši najavu svim hotelskim sektorima o dolasku VIP klijenata
- Odgovoran je za organizaciju svih zahteva gostiju koji su primljeni prilikom kreiranja rezervacije
Uslovi za zasnivanje radnog odnosa:
- Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
- Rad na personalnom računaru
- Znanje engleskog jezika
- Najmanje 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Nudimo:
- Rad u renomiranoj, stabilnoj kompaniji i stručnom i ambicioznom timu
- Mogućnost usavršavanja i napredovanja
- Smeštaj i obroke u centru Kopaonika
Rok za prijavu: 25.01.2025.
Samo kandidati koji uđu u uži krug će biti kontaktirani.