Finansijski direktor MK Group jedan od govornika na panelu “Kako učiniti region snažnijim kreiranjem zajedničkog tržišta“?
Ovogodišnja tema konferencije Samit 100 koja okuplja biznis lidere jugoistočne Evrope, bila je digitalna transformacija, a među govornicima su bili najistaknutiji poslovni lideri Srbije, Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i Albanije, kao i predstavnici državnih institucija iz regiona.
Dušan Radičević na panelu “Kako učiniti region snažnijim kreiranjem zajedničkog tržišta” izjavio je:
“Konkurencija nas podstiče da nastavimo da investiramo sa ciljem da budemo efikasniji i ostvarujemo dugoročan, održiv rast. Biznisu je potrebno tržište I konkurencija, infrastruktura, harmonizacija regulative, brža administracija, osećaj sigurnosti i adekvatan pravosudni sistem. MK Group izvozi 50 % svojih proizvoda i već se nadmeće na tržištu Evropske unije.
Govoreći o regionalnoj saradnji, Radičević je istakao da države regiona nisu jedne drugima konkurencija I da zajedno mogu mnogo više jer su pojedinačna tržišta mala. Jasno je da granice postoje ali je biznisu potrebno da budu “nevidljive”. “MK Group je regionalni investitor zainteresovan za sva tržišta podjednako. Ulaganje u region naše je strateško opredeljenje jer samo stvaranjem jakih „regionalnih“ igrača možemo da budemo konkurentni na evropskom tržištu”, naveo je Radičević.
Pored finansijskog direktora MK Group učesnici panela bili su Miljenko Bura – Medical Group, Branko Greganović – NLB Bank, kao i Marko Voljč-Adriatic Council.