FBN internacional predstavlja jednu od najvećih svetskih organizacija porodičnih kompanija, a ta neprofitna mreža okuplja više od 4.000 porodičnih kompanija u 65 zemalja.
Tema panela organizovanog u Beogradu bile su kompanije u porodičnom vlasništvu, njihova uloga u ekonomiji, ali i o tome da je za njihovu transformaciju i napredak neophodna podrška.
Predsednik MK Group, Miodrag Kostić istakao je tom prilikom da su ljudi koji vode sopstvene kompanije u manjini, a da mlade ili potencijalne preduzetnike demotiviše okolina, sistem vrednosti i obrazovanje.
„Smatram da su porodične firme najžilaviji i najodrživiji deo srpske privrede, koji proizvodi veliki procenat dodatne vrednosti, posebno imajući u vidu njihovu veličinu“, rekao je g. Kostić i dodao da je neophodno da se mladi ljudi iz Srbije ohrabre za preduzetništvo i da se ugledaju na uspešne primere iz prakse.
On je naveo i da je šansa regiona Zapadnog Balkana u globalnoj ekonomiji da poveže uspešne pojedince, koji se ističu na medjunarodnom tržištu.
Pored g. Kostića, na panelu su govorili i predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež, predsednik FBN Adria regije i direktor slovenačke tehnološke firme Atek Davor Jakulin, kao i predsednik Upravnog odbora NLB grupe Blažom Brodnjakom.
FBN će u predstojećoj godini održati pet dogadjaja u regionu, od kojih će dva biti sa gostovanjima preduzetnika članica globalne mreže. Sa ciljem izgradnje regionalne mreže i povezivanja sa investitorima – porodičnim kompanijama koje su deo mreže.