MK Group dobitnik prve regionalne nagrade za filantropiju

23.11.2021.

MK Group je prvi dobitnik regionalne nagrade za korporativnu filantropiju koju je ove godine ustanovila SIGN mreža nezavisnih fondacija jugoistočne Evrope, sa željom da istakne kompanije koje svojim društveno odgovornim aktivnostima prevazilaze granice svoje matične zemlje. Priznanja su uručena u okviru dvodnevne regionalne konferencije „SIGNs of Solidarity and Solutions”, koja je održana u Sarajevu uz podršku Evropske komisije, Balkanskog fonda za demokratiju, Balkanske mreže za razvoj civilnog društva i Nemačkog Maršal fonda iz SAD-a.

Iz MK Group su istakli da im je drago što je SIGN mreža prepoznala napore kompanije da lokalne zajednice u kojima posluju širom regiona povežu i dobročinstvom. MK Group u prošloj godini obeleženoj pandemijom izdvojila milion evra za brojne društveno odgovorne aktivnosti i podršku zdravstvenom sistemu. Među njima je i projekat “Za regionalne heroje” u okviru koga su lekarima i medicinskom osoblju u regionu obezbedili besplatan boravak u hotelima ove grupacije. Iz kompanije su naglasili da i ove godine nastavljaju regionalni CSR program i da je upravo u toku realizacija donacija porodilištima u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Sloveniji i Hrvatskoj, kojom pružaju podršku rastu nataliteta i boljim uslovima za trudnice, porodilje i novorođene bebe.

U konkurenciji su bile kompanije koje su, svaka u svojoj zemlji, nagrađene nacionalnim CSR priznanjima. MK Group je u Srbiji ove godine dobila prestižnu Virtus nagradu za doprinos korporativnoj filantropiji na nacionalnom nivou koju dodeljuje Trag fondacija, članica SIGN mreže. Žiri u sastavu predstavnika mreže SIGN koju čine Trag fondacija i Catalyst Balkans iz Srbije, Fond za aktivno građanstvo iz Crne Gore, Fondacija Mozaik iz Bosne i Hercegovine, Forum građanskih inicijativa sa Kosova i Horus iz Severne Makedonije, opredelio se da kompanija ponese i regionalno priznanje zahvaljujući strateškom pristupu društvenoj odgovornosti, vrednosti donacija u protekle dve godine, kao i ukupnoj reputaciji grupacije.