Uz preko 50 zemalja u kojima plasira svoje poljoprivredno-prehrambene proizvode, MK Group širi izvoz i na Bliskom istoku. Od ovog meseca na tržištu Dubaija dostupni su proizvodi pod domaćim brendom Flora, koje proizvodi istoimena fabrika za preradu povrća i voća u okviru PIK Bečeja, članice MK Group.
Sofisticiranim potrošačima ovog tržišta na raspolaganju je preko deset proizvoda iz Florinog asortimana, i to u jednom od najvećih trgovinskih lanaca u Dubaiju, sa 20 hipermarketa koji su pozicionirani u najvećim tržnim centrima i pokrivaju celu teritoriju grada.
Ovaj veliki uspeh srpskog brenda smrznutog i konzervisanog povrća i voća, prokomentarisao je Miloš Mijović, direktor PIK Bečeja: ,,Veliko nam je zadovoljstvo što smo zajedno sa našim ino partnerima iz Union Coop-a, popularnim maloprodajnim lancem sa dugom tradicijom u Dubaiju, realizovali ovaj ambiciozni poduhvat, koji ne bi bio moguć bez visokog kvaliteta naših proizvoda. Ovo je samo početak dugoročne saradnje i ujedno odlična prilika da se proizvodi srpske kompanije predstave upravo pod svojim brendom Flora.“
Naime, fabrika Flora je u svoja izvozna tržišta već ubrajala zemlje Bliskog istoka, međutim, do sada je tamo bila prisutna samo kroz proizvodnju za trgovačke marke. Ovo je prvi put da se njeni proizvodi pod sopstvenim brendom nalaze u prodavnicama u Dubaiju.
Osim na Bliskom istoku, Flora je u proteklom periodu uspešno realizovala izvoz na tržišta Evropske Unije, članica CEFTE i Ruske Federacije. Među najzastupljenijim proizvodima su smrznuti grašak, zelena boranija, kukuruz šećerac, brokoli, karfiol, ali i proizvodi iz premijum kategorije, poput edamamea i različitih mikseva.