Projekat “Podrška porodici” koji MK Group i AIK Banka zajedno realizuju u Adria regionu, proglašen je za jednu od najboljih društevno odgovornih kampanja u Srbiji osvojivši priznanje “Kampanja sa svrhom 2022”. Priznanje drugu godinu zaredom dodeljuje Festival društveno odgovorne komunikacije “Kampanje sa svrhom” na Međunarodni dan deteta, 20. novembra, za kampanje koje prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca. Nagradu je preuzela PR menadžerka MK Group, Jovana Milićević, na svečanosti koja je tim povodom upriličena u Marsh Open Space-u, u Beogradu.
Kampanja koja ponese titulu “Kampanje sa svrhom” je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji.
“Društvena odgovornost i održivost su neraskidivo povezani sa budućim generacijam jer nema održivosti bez saosećanja sa onima koji tek dolaze. Polazeći od rečenice Marije Montesori koja kaže da “naša nastojanja za dobrobit čovečanstva znače da to prvenstveno radimo za dete”, Festival društveno odgovornih kampanja posvetili smo dobrobiti deteta i pojedinca, a time i društva u celini,” objasnila je Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Udruženja “Žute pantalone“, inicijatora i organizatora Festivala.
Projekat „Podrška porodici“ MK Group i AIK Banka zajednički sprovode kroz donacije za sedam porodilišta u pet zemalja Adria regiona: Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Preko 700.000 evra je izdvojeno u tu svrhu. U sedam porodilišta koja su odabrana u saradnji sa ministarstvima zdravlja svake od navedenih zemalja, svake godine se rodi oko 16.000 beba, a donacijom MK Group i AIK banke unapređuju se uslovi u ovim medicinskim ustanovama i pruža ozbiljan podsticaj rastu nataliteta.
Priznanje “Kampanje sa svrhom” je dodeljeno od strane tima počasnih selektora koji čine priznati i dokazani stručnjaci iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, održivog razvoja, marketinške teorije i prakse i brige o dobrobiti deteta.